Followers Tersayang

Review Produk:Nu Teen Acne & Pimples Away Sleeping Mask

Assalamualaikum.
Hii.
Pasti semua tak sukakan jerawat kan,tambah-tambah lagi jerawat besar,ambil masa juga nak hilang..kadang-kadang tu siap tinggalkan bekas comel lagi.Kalau yang gatal tangan macam saya siaplah muka penuh bekas jerawat..Tapi dengan adanya produk nu teen ni jerawat jadi cepat kecut dari biasa..serius tau!.Nu Teen Acne & Simples Away Sleeping Mask ni adik-beradik dengan produk yang saya dah review hari tu kat SINI..Produk ni kita pakai malam,sebelum tidur,siangnya pakai Nu Teen Acne Away Gel..hasil gabungan dua produk ni memang awesome,jerawat besar pun cepat kecut.Jom kita berkenalan dengan produk ni..
The packaging 35g
Harga dalam rm20.++

comel bekas dia ^^
tekstur dia 
Hasil review saya:
Produk dia wangi yang menyenangkan
Tak berminyak,cepat meresap ke dalam kulit lepas sapu.
Sapu malamnya,esok pagi jerawat ada kecut sikit
Jerawat yang besar ambil masa 3 hari baru ok,ini pada saya lah..semua kulit tak sama kan.Tak percaya cuba tengok gambar kat bawah..


Jerawat beransur-ansur pulih..^_^.Pic berlainan warna sebab pengaruh cahaya.
Terima kasih sudi baca ^_^
Assalamualaikum.

10 comments:

Sally Samsaiman said...

best produk ni !

**sally dah klik semua link yaa :)

adzairdawati makdara said...

wah mcm baguslah produk ni.. kalau jerawat mak naik nnt nak kena gi beli ni :)

Mizz Aiza said...

nak kena cuba la kalau jerawat akak muncul.. hihi..

Yumida Huda said...

sakitnye klo jerawat datang
bagus gak produk tu

AiSyA LiEzA said...

sy guna safi balqis je.. hehehe :)) nnti leh cuba y ni :))

Nana Liena said...

berkesan ea kat dila..hehe..kita jerawat kadang2 tu biar ja dia tumbuh..huhu..fkir2 balik kenapa boleh tumbuh..hoohoo..

btw kita guna sabun avon ja..berkesan..hehe

sizziey darliana said...

wanna try this.. :)

anys nadhilah said...

it looks good dear . where you'd purchase it ?

btw thanks for sharing dear .. keep it up ! :D
blurrr4evablurr.blogspot.com/2013/05/review-comelnye-essenseri.html

Miss Xyz said...

betul ke? kulit tak mengelupas? anyway, good for you ;)

Cik JariManis said...

waaa, kat mana nak beli ni? :/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain