Followers Tersayang

Hujan turun..

Assalamualaikum.
Hii.
google
Alhamdulilah..malam ni hujan turun setelah beberapa hari tanah tak basah..mudah-mudahan dapat kurangkan sedikit masalah jerebu ni..walaupun daerah Keningau tak mencatatkan indeks ipu yang membimbangkan,tapi masih dapat rasa kesan jerebu tersebut..adalah juga terasa tekak ni kering semacam,bibir pun mengelupas dan mata pun rasa pedih-pedih.itulah sebabnya masa jerebu ni kita di nasihatkan minum air yang banyak..apa-apa pun ikut segala panduan dan tips kesihatan yang telah diberi bagi mengurangkan kesan jerebu terhadap kesihatan kita.
Selamat malam semua ^_^.Assalamualaikum..

13 comments:

Liza Razak said...

Alhamdulillah..kat KL ni belum hujan lagi..

Norhasniza Khalid said...

jb pun hujan gak semalam..

Noor Mala Shahar said...

hujan turun sangat best...sejuk

Mizz Aiza said...

alhamdulillah, seronoknya hujan dah turun.. kat tempat akak masih tak berhujan lagi pun.. huhu..

dilaella Ella said...

@Liza Razak alhamdulilah.mudah-mudahan di KL hujan turun tak lama lagi..

dilaella Ella said...

@Norhasniza Khalid alhamdulilah..:)

dilaella Ella said...

@Noor Mala Shahar betul tu cikgu,sejuk nyenyak tidur nanti :)

dilaella Ella said...

@Mizz Aiza alhamdulilah kak.harap-harap hujan turun tak lama lagi kat tempat akak :)

ct cheery said...

2 la skrang asyik batuk2 kesan dri pd hirup udara xbersih..jaga kesihatan yeh

Addasyuhadadisini said...

alhamdulillah..hujan jugak kan..moga membantu masalah jerebu yg melanda ni..:)

dilaella Ella said...

@ct cheery awak pun jaga kesihatan ya,baik pergi hospital kalau sakit..:)

dilaella Ella said...

@Addasyuhadadisini alhamdulilah..harap-harap jerebu berkurangan..:)

Cikgu Kacamata said...

Alhamdulillah...Allah masih sayangkan kita dan melindungi kita. Sehari lepas hujan turun jerebu pun kurang dan kita boleh menjalani kehidupan spt biasa...Syukur sgt2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain