Followers Tersayang

Kucing beranak..

Assalamualaikum.
Hii.
Kucing saya dah beranak pada 29.05,masuk hari ni umur anak kucing dah seminggu.Mama miau ni dah tiga kali beranak,tapi satu anak dia pun tak ada yang hidup..semua anak kucing yang mati mama miau makan..orang cakap kalau kucing makan anak sendiri tandanya dia sayangkan anak dia dan awet muda..itu tak pasti pula kebenarannya.Harap-harap anak mama miau kali ini hidup dengan sihat.

 masa ni mama miau tak senang duduk,kejap ke kiri,ke kanan..tepi,terpaksa jaga dia sebab kalau tak mama miau ni nak masuk dalam rumah..takut kang beranak dalam almari pula..habislah kain kotor..

sempat pose lagi mama miau
selamat melahirkan,3 ekor anak kucing..saya tak tengok masa proses melahirkan..takut..
Terima kasih sudi baca ^_^
Assalamualaikum.

5 comments:

ezyra daniel said...

sye pernah ada pengalaman jadi bidan terjun smbut kucing saya beranak..
haha

dilaella Ella said...

wah hebatnya,saya tak berani hehe :)

Ainul Hamid said...

Kucing kak Ain yang nama Mama Kot tu kalau nak beranak mesti cari akak. Kalai pertama dia beranak anaknya yang kelima songsang, puas la juga akak bantu untuk keluarkan anak kucing tu. Waktu kali ke tiga dia nak melahirkan kebetulan dia di luar rumah. Mungkin kerana terbiasa bersalin dengan akak, dia tak mampu beranak sendirian. Dua tiga hari juga akak cari dia, akhirnya terjumpa dibawah kereta buruk berdekatan rumah. Dah tak bernyawa dengan baby masih dalam kandungan nya. Sedihnya hati akak, tak terkata. .

mirza syazwina said...

wuhuu,comeinya!!^^
geram tengok

Mizz Aiza said...

comelnya anak kucing.. akak dah lama tak bela kucing.. huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain