Followers Tersayang

Smokey Pink Eyeshadow inspired by Nadhira Izzati

Assalamualaikum.
Hii.
Dah lama tak conteng-conteng muka ni,rindu pula rasanya..biarpun tak pandai sangat nak mekap.Buka youtube ja mesti cari mekap tutorial,suka tengok orang mekap-mekap ni..berseni sungguh tangan mereka nak mix dan blend eyeshadow sehingga macam-macam watak rupa boleh jadi.
Kali ni saya buat mekap smokey pink inspired by Nadhira Izzati..mesti korang kenal kan.Saya suka tengok cara dia mekap..cantik sangat.untuk tutorial mekap ni klik SINI.
budak baru belajar hehe

baju peplum dan shawl buatan sendiri..mekap pink baju dan shawl pun pink >< nanti saya buat tutorial baju tu^_^
Terima kasih sudi baca ^_^
Assalamualaikum.

10 comments:

mirza syazwina said...

cantiknya!!>__<
style la dila ni,
btw peplum dengan shawl tu cantik sangat^^

dilaella Ella said...

mekasih mirza hehe ^_^ <3

Siti fironika said...

wow..cantikkk!!! terbaiklah..

Sop said...

comel

Mizz Aiza said...

akak suka semua.. cantik..

Nadhira Izzati said...

wahh dear, lawa lah... u look more beautiful with this makeup than me hihihi thanks sbb sudi cuba makeup tutorial sy... glad u like it :)

dilaella Ella said...

@Nadhira Izzati thanks nadhira,suka tengok kamu mekap cantik.. :)

Tasneem said...

mekap kan tasnim pleaseee. tsskkk T_T awak cantek :')

dilaella Ella said...

@Tasneem awak pun cantik ^^.saya tak pandai sangat mekapkan orang..:'(

Akeyla Azmi said...

weeeee :D <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain