Followers Tersayang

Manik Crumble

Assalamualaikum.
Hii.
Saya suka tengok seni jahitan manik-manik dan labuci ni..cantik sangat.tapi nak jahit manik ni bukan kerja yang senang,itu sebabnya upah jahit manik ni mahal sikit..masa dekat-dekat nak kahwin ni lah sibuk nak cari tukang jahit manik untuk baju pengantin..kan bagus kalau pandai jahit sendiri..eh? siapa yang nak kahwin pula ni?opps hehe..
Ada pelbagai jenis jahitan manik ni..tapi saya suka tengok manik crumble,cantik..warna-warni gitu.Google-google tutorial jahit manik crumble ni akhirnya jumpa..kat Ena's Stories,dapatlah belajar sikit..susah tu memang lah susah sikit,beberapa kali cuba buat alhamdulilah berjaya walaupun tak berapa cantik..


jahitan manik budak baru belajar
  Boleh lah jahit manik kat baju raya nanti..^_^.
Assalamualaikum..

3 comments:

Norhasniza Khalid said...

mama jahit labuci gak, baju sendiri, tapi bajunya ada kat kampung,, jahit gitu-gitu je, tak pandai mana pun, hihihi.
jadilah,.. orang berlabuci, kita pun nak jugerr..kihkih

dilaella Ella said...

@Norhasniza Khalid wah mama pandai jahit labuci,nanti ajar boleh? :)

Khamsi Abdullah said...

uih...sket lagi dah boleh amek tempahan tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain