Followers Tersayang

Dapat kucing baru

Assalamualaikum.
Kucing kat rumah ni dah bertambah, dulu 3 ekor sekarang ni dah jadi 6 ekor. Cik kiki dah selamat beranak, rasanya subuh tadi kot. Pagi-pagi lagi adik dah bising-bising sebab kucing beranak kat almari adik habis kain penuh darah. Sebenarnya jam 3 pagi cik kiki dah mengiau kat tingkap bilik saya sebab nak masuk, tapi saya tak hiraukan.. Rupa-rupanya nak dia beranak, agaknya dia masuk rumah masa adik ke sekolah pagi tadi. 
Ini dia cik kiki yang sedang sarat bunting. Asyik makan tidur ja kerjanya..
 Selepas beranak, tak boleh duduk diam dengar saja bunyi kucing cepat-cepat pergi tengok anaknya. 
Inilah kucing baru kita, 3 ekor semuanya..masa ni diorang tengah nenyak tidur baru lepas menyusu..comel rasa macam nak dukung ja. Harap-harap anak cik kiki kali ni hidup semua sebab sebelum ni takda satu pun anak dia yang hidup..kesian.. ^_^

27 comments:

Roha said...

hehe dila suka bela kucing ye..akak dulu time blum ada anak suka juga,bila kucing akak mati..sampai sekarang tak cari penganti :)
tahniah ea dila dapat kucing baru tiga ekor lagi..

Cik Mun said...

alala..comelnye..

Wafee said...

Comelnyeee dlm gambar... Tapi real saya takuuuttt dengan kucing... Hehe

Farah Waheda Wahid said...

wah banyaknya kucin...comel comel pula tu... he he he...

farah deena said...

hehe. sama la macam kita :)

Normi Nieza said...

alolo tomeinya anak dia.:)

Ainim Suju said...

alahai..comel je smue kucing tu

Norhasniza Khalid said...

meriahlah rumah dila lepas ni..

Sally Samsaiman said...

aigoooo~ comel sangat ni! cuteness overload...hahaha...jaga elok-elok tau dila :D

Azwar Syuhada said...

Comelnya anak kucing dia.. :)

Hafiza AizZawa said...

suke nye anak kucing.. bile banyak mmg comel tambah pulak time dorg nak makan.. mst rebut...

Akeyla Azmi said...

KAK DILAAAA JGN TANGKAP GMBR GUNA FLASH NNT DIA BUTA TT_TT
hhehheehhe.
congrats!!!!! <3

Akeyla Azmi said...

hihihih tolong peluk cium kucing tu untuk qila okkk huhuhuhu

Naniey Jemiey said...

comel je anak kucing tu...

Aniq Bukhary said...

menyambut kedatangan keluarga baru.. Hehe :)

Aniq Bukhary said...

menyambut kedatangan keluarga baru.. Hehe :)

Ayue Idris said...

wahhh..comeynyeeeee ('',)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

comelnya semua anaknya.. semoga mereka membesar dengan sihat..

YUS said...

Amboi comeynya.. dapat kat anak K'Yus, habis la ni.. hehe..

Ayu Zan said...

waaa..best best.

Nao Mei said...

amboi banyak gak kucing adik nie...
cik akak memang seekor pun tak de...sebab cik akak takut kucing...hihihi

Tasneem said...

hikhik omey omey. meh sini tasneem jaga baby kucing tu. hehe ada hati pulak nak bela kucing. meow meow! ^^

Azlan Strider said...

wah....comelnya kucing2 tu..hehhe

Regards,
-Strider-

mirza syazwina said...

alalaa..geramnya tengok..comel2 ngan gebu semuanya ^_^

Affy Afiqah said...

comel!!!! sihat anak2 kucing tu dila??

Batrisyia Delaila said...

jemput join http://batrisyiadelaila.blogspot.com/2013/12/simple-giveaway-by-batrisyia-delaila.html

Invisible Me said...

Moga semuanya dapat membesar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain