Followers Tersayang

Kiub Pati Ayam

Assalamualaikum.
Selamat malam korang, cuaca sejuk pula kat sini..kat tempat korang macam mana? Tadi tengah tengok tv, padahal mata depan laptop huhu. Lepas tu ada iklan kiub pati ayam Maggi, lebih kurang begini " kiub pati ayam dengan ayam sebenar ". Tetiba adik bungsu bersuara " aik takkan guna ayam palsu " Saya yang sibuk dengan laptop terus tergelak mana tidaknya bila dengar adik cakap begitu. Bila di fikir-fikirkan semula betul juga haha. 
Tapi maksud iklan tu, pati ayam tu tak menggunakan perasa tiruan sebenarnya hehe. Saja cerita kosong malam ni.. Apa pun selamat malam korang.. ^_^.

13 comments:

Teena Tna said...

Selamat malam juga :)

Nao Mei said...

cik akak memang suka masak guna jenama maggi nie..hihi...

syuk shusuke said...

pakai uncle kfc lain kali. haha

cik kiera said...

Haha, ini kelakar.. xD

Abak Lorong Cinta said...

hahahahaha..

NinaAz said...

Xpernh tlintas pula ayam palsu tu. Hehehee

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

akak jarang masak guna yang segera macam tu.. memang kat rumah tak pernah beli pun.. hehe..

Cik Puan said...

hahahaa...ada2 jak..
cik suka guna kiub ayam ne...sedap kan..masak nasi ayam pon guna kiub ayam ne..

BUNDA a.k.a KN said...

salam dari bunda,

bunda guna perencah secukup rasa maggi..

mirza syazwina said...

otaknya sedang berhubung..hehee...bijak3 ^ ^

Hafiza AizZawa said...

Hehe.. budak2 nye fikiran mmg jujur...

Cik Itah@RRP said...

huhuhhhu..kelakar :D

Affy Afiqah said...

ika suka guna yang jenama knorr n maggi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain