Followers Tersayang

Pengomen terbanyak Disember 2013

Assalamualaikum.
Dah masuk 2 Januari sekarang, ni merupakan entry pertama saya dalam tahun ni. Seperti biasa setiap awal bulan saya nak senaraikan pengomen terbanyak blog ni, ini sebagai tanda penghargaan buat mereka. Terima kasih dan tahniah pada mereka semua yang tersenarai kat bawah.
  1. Mizz Aiza ( Dunia Kecil )
  2. Affy Afiqah
  3. Cik Puan 
  4. Mirza syazwina
  5. Kathy R'bain
  6. adrianna syaz
  7. Cik Itah@RRP
  8. Akeyla Azmi
  9. Lieya Von Jay
  10. Hafiza AizZawa
Terima kasih sekali lagi kerana sudi komen-komen di blog ni..sayang korang semua, jom blogwalking ke blog mereka ^_^

13 comments:

Cik Nor said...

tahniah all/..:)

Unknown said...

lain macam bunyinye.. hopefully i'll be one of them.. bleh..

KakNi said...

wah... semoga lagi rajin mereka mengomen... heheheh

Mizz Aiza said...

terima kasih di atas penghargaan ini dila.. terima aksih juga selalu singgah dan komen di blog akak.. semoga ukhwah di antara kita akan etrus berkekalan.. insya-Allah.. semoga dila terus success.. :D

Kiera Rashid said...

Untung laa , ramai nyaa pengomen blog dila . Kiera tak pernah ada sebanyak itu :'3

Cik Itah said...

alololo..comel ja ayat nya hehe sayang awak jugak dear hee ^^

Adriannasyaz said...

Hehe..ada nma sya..tima kasih kat dila jgk tau..sdi dtg blog sya :)

nurul shyazwanie said...

tahniah all

Cik Puan said...

yeah....tepuk tangan abuat diri sendiri...nampak nya cik kena usaha lagi ne...

Unknown said...

Nk catat nama jugaklah utk bln depan, akeke

Affy Afiqah said...

:)) terima kasihhhh juga pada dila rajin snggah blog ika~~

semoga terus ggih berblogging...

Invisible Me said...

Pengomen setia. Tahniah semuanya :)

Fiza Aizzawa said...

tersenarai jugak ye.. tp last sekali.. hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain