Followers Tersayang

CPUV # Pusat Pungutan Zakat

Assalamualaikum.
Dah lama tak dapat CPUV/BE, sepanjang bulan November tak dapat langsung tak apalah mungkin bukan rezeki. Lepas tu hantar tiket kat Nuffnang sampai 3 kali. Pagi tadi buka akaun Nuffnang tengok ada 1 CPUV/BE sedang on going.. Alhamdulilah dengan rezeki yang diberikan.
Kali ni iklan dari Pusat pungutan Zakat. Terima kasih Nuffnang dan pengunjung blog ni serta yang sudi klik-klik iklan. ^_^

10 comments:

Anne Nurain said...

bestnya, nak jugakk.. hehe..
done klik nuffnang.. hihi

nanakimie said...

alhamdulillah..tahniah ye:)

done click,hee

Affy Afiqah said...

alhamdulillah semoga terus murah rezeki dila :)

Affy Afiqah said...

semoga terus murah rezeki dila :)

Cik Puan said...

Alhamdulillah yae..Ade jugak masyuk..Cik kene tunggu hujung bulan baru cek nuffnang..harharhar

ika zulkefli said...

tahniah dila..:)

TelingaBulat said...

tahniah ;)

huny madu said...

Samalah kita eila.. dapat pun seketol je, bukan rezeki kot.

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

tahniah dila.. bulan disember akak langsung tak terima cpuv lagi..

IbuNoey said...

tahniah,dila..IbuNOey punya CPUV pun ciput jer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain