Followers Tersayang

Top Komen November

Assalamualaikum.
Kejapnya masa berlalu kan, pejam celik dah masuk bulan Disember.. Seperti biasa entry awal bulan saya senaraikan kawan-kawan yang rajin komen ( November) diblog ini..

  1. Mizz Aiza
  2. Affy Afiqah
  3. Adrianna syaz
  4. Mirza syazwina
  5. Hafiza AizZawa
  6. Ezyra daniel
  7. Kathy R'bain
  8. Ika zulkefli
  9. Cik Puan 
  10. Nao Mei

Terima kasih banyak-banyak pada korang semua yang rajin komen, sayang korang ^_^ . Tak lupa juga pada semua yang sudi berkunjung ke blog ini. Semua mereka dah ada dalam senarai bloglist blog ni.. jom blogwalking ke blog mereka.. 

15 comments:

Maria Firdz said...

tahniah kpd mereka yg tersenarai...

Normi Nieza said...

nama cik nor tak der..hihik

Marou Apple Hijau said...

Kena rajin komen jugak ni

ZazaMyMoon said...

congrats to all.. tak ada gift ke utk diorang?? hehe

Affy Afiqah said...

wahhh spotted my name there hewhew
TQ dilaa~
semoga terus gigih berblogging ya, dan semoga persahabatan alam maya ini bermanfaat untuk kita semua,
always support~ ;D

syuk shusuke said...

wah, bertuah yang mengomen :D

ezyra daniel said...

haha nama zyra ke tu??malu plak kte..hehe thanks gak sebab preview link blog zyra..
^^

adrianna syaz said...

Eh eh..sya ada..hehe..tima kasih sbb dilla pun sdi berkunjung ke blog sya tau.. :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

sama-sama.. terima kasih juga kerana dila pun selalu singgah dan komen di blog akak.. :D

Hafiza AizZawa said...

saya ada.. hehe.. smoga persahabatan kita di alam maya nie berpanjangan.. amin...

Cik Itah@RRP said...

sy tak ada la ehehhe

eRzA said...

ooo camne nk buat senarai ni ye?

Sally Samsaiman said...

sally takde dah...? ohhh! kena menangis!!!!!!!!!!

Cik Puan said...

ade pulak name cik terselit....yeahhhh

mirza syazwina said...

ada jugak..hehee..terima kasih untuk jugak akak dilla :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain